Jan 4, 2009

Kemenangan penting sebagai 'kayu ukur' kalahkan Umno-BN

KUALA KANGSAR, 4 Jan (Hrkh)-Naib Presiden PAS, Mohammad Sabu mengingatkan bahawa kemenangan Parlimen Kuala Terengganu kali ini adalah tersangat penting sebagai batu ukur untuk mengalahkan Umno-BN seterusnya sehingga dapat Kerajaan Pakatan Rakyat didirikan dalam Kerajaan Persekutuan Malaysia nanti dengan mudah.

Justeru, beliau mengajak para penyokong PAS dan Pakatan Rakyat serta rakyat beramai-ramai hadir untuk menunjukkan kekuatan parti dan sokongan moral dalam Penamaan Calon Pilihanraya Kecil Kuala Terengganu pada 6 Januari ini.

"Mari kita beramai-ramai ahli PAS dan penyokong Pakatan Rakyat disini tunjukkan perpaduan mantap dalam perarakkan meraikan calon PAS Mohd. Abdul Wahid Endut menuju ke pusat penamaan di Kuala Terengganu itu.

"Mari kita datang beramai-ramai, beri sokongan padu semangat kental sebagai perangsang dan keyakinan kepada pengundi-pengundi untuk menyokong calon PAS," katanya semasa berucap di ceramah umum Pekan Manong dekat sini semalam.

"Adalah diharapkan pemimpin - pemimpin dan tuan-tuan disini kita akan dapat berjumpa lagi 'makan keropok lekor' semasa perarakan meraikan Calon Parlimen Abdul Wahid ke pusat penamaan nanti," katanya dengan berjenaka di depan 2,000 penyokong parti dalam kubu kuat Umno-BN itu. -

No comments:

Post a Comment